"Indianer"

Jag har fått en vilda västern dilla och tycker speciellt att indianernas öde är väldigt intressant och mycket irriterande, jag blir väldigt frusterad när jag ser hur dom behandlades. Om någon vill veta mer om vilda västern och indianer och hur västern blev "erövrad" så rekomenderar jag verkligen en dvd box som finns på CDON

Klicka på bilden för att komma till boxen på CDON

Jag fick den av Frida i "förtidig-alla-hjärtansdag-present" men den ser inte likadan ut på framsidan i verkligheten som på hemsidan =)







Jag hade lite tråkigt förut så tog kort på tre av mammas indianer (hon har väl kanske närmare 10-15 stycken olika prydnads indianer). Det är roligt att ta kort när man har en ny app ;b



Kommentarer
Postat av: Frida

Fina bilder! :) Du är så duktig så. :)

2012-02-11 @ 13:32:17
URL: http://rockabillygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0