Mitt äventyr Kalifornien 2009

Jag är med och tävlar om en Canon 600D via Fokis blogg.

Ett av mina största äventyr var när jag var i Kalifornien, USA med min syster, hennes sambo och deras kompis 2009. Jag har tyvärr inte kunnat åka tillbaka sen dess men hoppas på att ta mej dit snart.

Något som jag verkligen skulle vilja göra är att åka till USA i 3 månader och kolla på olika historiska sevärdheter och åka igenom "vilda västern" med tåg, se vildhästar, åka till Black Hills, Little Big Horn, Gettysburg och många andra saker som har med Amerikas historia att göra.




Påväg till Nevada


Alcatraz


Walk Of Fame, Hollywood


En av alla bilar vi såg på de olika bilträffarna vi besökte


Golden Gate, San Francisco


Venice Beach


Venice Beach

På väg upp till Sequoia National Park



Kommentarer
Postat av: Frida

Har suttit och tittat på dom andra bidragen och jag tycker helt klart att ditt är bäst. :)

2012-02-15 @ 04:56:24
URL: http://rockabillygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0