Utmanad av Frida

Jag har bleve utmanad av Frida

1. Vad är ditt favorit godis?

Mitt favorit godis är nog såna väldigt sura röda flaskor och dom salta svarta lakrits flaskorna och blanda dom =)


2. Om du fick välja tre saker som du skulle ta med till en öde ö, vad skulle det vara och varför?

Jag skulle ta med ipod, penna och papper (räknas det som en grej?) och täcke.

3. Vad är din favorit syssla på fritiden?

Jaaaa, säg det, ta kort, tycker egentligen om att va ute men det blir inte så ofta för att jag är så lat ;b

4. Hund eller katt?

Alltid hund, fast katter är söta.

5. En dag på stranden eller en dag med shopping?

Shopping!

6. Vilket ställe i världen skulle du helst resa till?

Det finns måååånga men Grand Canyon, Blackhills och little black horn är väl högst på listan just nu.


7. Du får välja ett klädesplagg ur din garderob, vad väljer du och varför?

Som mysplagg väljer jag nog men basebolltröja från h&m för att den är så skön.

8. Favorit tv serier?

Grey's Anatomy, True Blood, Pretty Little Liars, Glee och säkert nån mer ;b


9. Vilken kändis drömmer du om att få träffa? En man och en kvinna

Johnny Depp och Kelly Clarkson


10. Coca cola eller Fanta?

Cola

11. Du får fråga din stora idol en fråga. Vad skulle det vara för fråga?

Ska vi gifta oss? ;b



Kommentarer
Postat av: Frida

Höhö, mrs Depp. :)

2012-05-21 @ 15:31:57
URL: http://rockabillygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0